Навчання
в першому кабінеті інформатики
Спорт
волейбольна команда
Творчість
виступ в місцевому будинку культури
Навчання
в другому кабінеті інформатики

 

"Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо нема руху вперед, то неминуче починається відставання".

В.О. Сухомлинський

 

 

Відповідно до затвержденого плану заходів в Тлумацькому коледжі Львівського НАУ з 6 по 17 квітня 2015року пройшла декада циклової комісії природничо-наукових та загальноекономічних дисциплін. Комісія об’єднує дисципліни: політична економія, вища математика, інформатика і комп’ютерна техніка, економіка підприємства, статистика, фінанси підприємства, екологія, безпека життєдіяльності, менеджмент, технологія галузі, маркетинг.

        Розпочалася декада з представлення методичної роботи викладачів циклової комісії . В методичному кабінеті викладачі Пермінова С.В., Гуцуляк М.М., Гуцуляк І.Т., Дубровський В.Й.,Тихоліз Т.І., представили свої методичні напрацювання: портфоліо викладачів, посібники, методичні рекомендації, конспекти занять та інше.

Під час проведення викладачі намагалися якнайкраще представити свою роботу, досягнення, успіхи, перемоги, презентувати себе у багатьох ролях. Така робота демонструвала співдружність усіх учасників навчально – виховного процесу, допомагала наблизити навчальний предмет до життя, стимулювати інтерес до його вивчення.

 


 

У період пасхальних днів, у приміщенні Тлумацького коледжу відбувся збір пасхального кошику та коштів для воїнів АТО, яке організувала циклова комісія. Великодні подарунки були доставлені нашим захисникам на передову.

Одним із завдань науково-методичної роботи - сформувати готовність педагогів до інноваційних пошуків,  можливість самостійно визначити стратегічні напрямки навчально-виховного процесу, його науково-методичне забезпечення.

Цікаві факти з історії математики студенти відобразили в своїх стіннівках, що були розміщені у приміщені коледжу.

Введення психологічних тренінгів дозволить не просто підвищити ефективність формування низки вмінь щодо ідентифікації, оцінки, аналізу, захисту від небезпек, а поставить їх зовсім на інший щабель ефективності.

Використання психологічних тренінгів в поєднанні з іншими активними методами навчання є найбільш ефективною формою підготовки з питань безпеки життєдіяльності у вищій школі та й в цілому в системі неперервної наскрізної освіти з безпеки життєдіяльності.

Завдяки винахідливості та професійності організаторів – викладачу БЖД Гуцуляку І.Т., голові циклової комісії та студентів за підтримки адміністрації коледжу 6 квітня був проведений тренінг з БЖД «Збережи своє життя», який поєднав в собі серію майстер-класів, спрямованих навчити першочерговим діям в екстремальних ситуаціях та рятувальним роботам, змагально-розвивальні тренування, психологічний тренінг та розважальну програму. 

Захід відбувався у патріотичному дусі, адже у складні часи, які переживає зараз вся наша країна, бути обізнаним з основних питань цивільного захисту і безпеки життєдіяльності та фізично підготовленим – це можливість у випадку надзвичайної ситуації врятувати себе від небезпеки та допомогти іншим.

Учасникам та глядачам були запропоновані для перегляду та обговорення відеофільми:

Загроза терористичних атак

Наявність вибухових пристроїв

Поведінка під час військових дій

Тимчасова евакуація

 


 

 


 

В цей період, 7 квітня, серед студентів І курсу був проведений І етап VІІ Всеукраїнської олімпіади з інформатики. Метою проведення Олімпіади з інформатики було виявити кращі знання з дисципліни, показати важливу роль інформатики в роботі фахівця, розвивати творчі здібності студентів та підтримувати традиції коледжу.

Учасниками були   студенти І курсу  груп 11 та 12. Журі очолювала заступник з   навчальної роботи Федоришин Г. В. Виконувались завдання за напрямами: в текстовому процесорі  MSWord2010, в табличному процесоріMSExcel2010, розгадування кросворду та тестування з теорії інформатики.

Дух змагань серед студентів підтримувався під керівництвом викладача інформатики Пермінової С.В.


 

Перемогу здобув студент 1 курсу 11 групи Палюга Віктор


З давніх-давен в Україні існує гарна традиція – до Великодніх свят причепурити свій двір та оселю. 9 квітня в традиційний «чистий» четвер колектив Тлумацького коледжу ЛНАУ долучився до толоки «У Чистий четвер прибираєш – радість від світу приймаєш» .

Педагоги та співробітники коледжу, бібліотечні та медичні працівники наводили лад біля навчальних корпусів та гуртожитку. Гребли опале листя, прибирали та вивозили сміття, прикрасили територію кущами і квітами, приводили в належний санітарний стан територію.


 

Сонячна і тепла погода сприяла до прибирання, тому працювали добросовісно, з хорошим настроєм та отримали задоволення від доброї та важливої справи.






 

Приємно відзначити, що до прибирання долучилися і студенти, що свідчить про високу свідомість та бажання жити по європейськи.



 

Для забезпечення якісного навчання використовують різні форми та методи. Одним із методів навчання використовується пошуково-дослідницька робота студентів. Такий вид діяльності, як показує практика, є достатньо ефективним, адже студенти самостійно здобувають інформацію з різних джерел, аналізують, обробляють її, засвоюють, запам’ятовують, демонструють результати, а потім успішно застосовують отримані знання на практиці. Так, підтвердженням плідної праці студентів під керівництвом досвідчених викладачів є студентські науково - дослідницькі конференції, де були презентовані роботи на актуальні теми.

16 квітня в рамкахпроведення тижня циклової комісії природничо-наукових та загальноекономічних дисциплін на ОМО, що відбувся в Тлумацькому коледжі Львівського НАУ Мирослава Михайлівна виступила з доповіддю «Використання сучасних освітніх технологій для формування навчально - пізнавальної та дослідницької компетенцiй студентів при вивченні природничих дисциплін». Педагогам було показано, як можна удосконалити форми та методи навчання, шляхом застосування дослідницьких компетенцій, що охоплюють не лише відповідні знання та елементарні дослідницькі уміння, але й мотиваційний та поведінковий компоненти – внутрішню потребу студента у дослідницькій діяльності.

 


 

Як приклад застосування дослідницьких компетенцій викладачем біології Гуцуляк М.М. було проведене відкрите засідання біологічного гуртка: «Вирощування винограду на Прикарпатті».


 

Засідання гуртка пройшло за участі селекціонера-любителя, виноградаря, садівника, заступника голови клубу «Виноградарі Прикарпаття» - Гаморака Богдана Михайловича. Студенти та гості дізналися, що виноград - один з найдавніших символів родючості, достатку і багатства. З часом бездоганну репутацію виноградної лози ще зміцнила християнська традиція , яка зробила її емблемою духовного життя, порятунку і відродження.

 


 

Надзвичайно цікаво, пізнавально та захоплююче пройшло це засідання, оскільки і студенти і викладачі були в захопленні від відомостей, історій, особливостей агротехніки винограду на Прикарпатті, про що повідомив Гаморак Богдан Михайлович. Інформацію, яку надав Богдан Михайловим старанно занотовували та запам’ятовували не лише студенти, а й викладачі.


 

Приємною несподіванкою були підготовлені Гуцуляк Мирославою Михайлівною саджанці винограду кращих сортів, які отримали в дарунок всі учасники засідання.


 

17 квітня були підведені підсумки проведення тижня циклової комісії, відбувся обмін досвідом та представлення оригінальних ідей викладачів.

Голова циклової комісії природничо-наукових та загальноекономічних дисциплін М.М.Гуцуляк.